Nici PDO

Zabieg z użyciem nici PDO to prosty, bezinwazyjny sposób aby zatrzymać proces starzenia się skóry. Nici liftingujące PDO wykonane są z rozpuszczalnej substancji (polidioksanon), które ulegają biodegradacji w ciągu kilku miesięcy. Polidiosanon jest silnym syntetycznym włóknem, składającym się z dwóch skręconych stałych włókien (polifilament) lub jednego (monofilament), które po pewnym czasie rozpuszczają się w tkance.
Nici stopniowo rozpuszczając się stymulują syntezę kolagenu, dzięki czemu skóra staje się bardziej napięta, gładka, wzmocnieniu ulegają obwisłe tkanki – następuje lifting i remodeling skóry. Efekty zabiegu utrzymują się nawet od 2-3 lat. Pierwszy efekt poprawy wyglądu skóry uzyskuje się już po 3-4 tygodniach od aplikacji nici. Znaczna poprawa widoczna jest po około 2-3 miesiącach, kiedy to zaczyna być indukowany nowy kolagen. Jest to doskonały sposób na ogólną poprawę wyglądu. Uzyskujemy efekt odmłodzenia skóry bez użycia skalpela.

Wprowadzając nić PDO w skórę uzyskujemy natychmiastową poprawę jej wyglądu. Po około 10-14 dniach rozpoczyna się proces syntezy naturalnych białek organizmu (kolagen i elastyna). Proces ten trwa przez cały okres utrzymywania się nici w organizmie (do 7-8 miesięcy). Otrzymane efekty estetyczne utrzymują się zazwyczaj do 2 lat.

Przeciwwskazania:

• ciąża, okres karmienia piersią;
  • choroby autoimmunologiczne;
  • niewyrównana cukrzyca;
  • tendencje do powstawania bliznowców;
  • choroba nowotworowa;
  • infekcje wirusowe (opryszczka);
  • choroby drobnoustrojowe (np. katar,gorączaka, przeziębienie);
  • stany zapalne skóry i tkanki podskórnej;
  • zrosty i zwłóknienia w obrębie skóry i tkanki podskórnej;
  • padaczka;
  • zaburzenia krzepliwości krwi;